Torsdag 3/3

hej allihopa!

Sitter här med Norah, äter äpple och chillar. Har skrivit matteprov hela morgonen så hjärnan är väll mer eller mindre som smör..
.

Gav precis hästarna mat och får väll se om det blir en lite tur senare. Har iaf börjat sätta igång Romulus lite mer nu och ska försöka ha honom helt igång tills regionala på nääs.

Svar på frågan om varför jag inte bloggar så mycket är väll för att jag inte har så mycket tid, men ska försöka hinna göra några fler inlägg när det inte är så mycket i skolan! Kul att ni saknar mig.

Om det finns något speciellt ni vill att jag ska skriva om så är det bara att hojta till!
Nu blir det keldas vaniljsås och äpple MUMS :D
hejdå
/Carolina

Nu går det btw att ladda upp bilder igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0