Topphumör!

Vaknade i morse o mådde bäääst!

 så nu ska jag bara gö i ordning mig o fixa lite
sen drar jag till skolan . Kommer hem 14 00...
Bloggar OFC! Sen ut o göra i ordning belle för hoppträning.
Sen dra i väg o träna hååååårt"
Sen hem fixa belle o dom andra o sen in o BLOGGA ! o Sen slut på dagen o då ska jag MYWSAAAAAA!

A W E S O M dag!! O i morgon också träning!

I dag blire nog bilder om mami fixar det...
Men i morgon e de stressig dag.....
Mammi jobbar natten fredag till lördag så hon såver i morgon.......till typ 2....
Så papi kör mig dit o sen måste han i väg o fixa ngt..han e tränare för måånga lag i fotboll o hockey...
Så mycke o gö;-)
Men de stör inte miig!!
Jag tar nåra kort i stallet o så så oroa er INTE!

men nu måååste jag dra!
Så vy hörs sen!



/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0