SKÄMMS!

för min URUSLA uppdatering!! Men har inte hunnit med allt.......
Men nu ska jag bättra mig!! Men nu e jag i allafall hemma från skolan;-)
O ponnys har vilodag. Tävlade i helgen och här kommer resultat:

första VANN jag med belle <3 o va felfri med twixy:-)
I andra 5:a med belle. och fick med mig en bomm på trean med twixy:-)  jättenöjd!

 awe <3 Min första tävlingsponny(Y) PLACY! älskar dig fortfarande o kommer ALLTID att gö de! LOVAR ♥♥♥♥

tÄNK ATT EN PONNY KAN BETYDA SÅ MYCKE!♥ mEN JAÅÅÅ då har jag inte mer att skriva för tillfället......
I morgon ska jag rida twixy sen innebandy..på torsdag ska jag träna för anna emanuelsson ;-)

kolla http://ponnylarsson.blogg.se /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0