Fredagens

Go'dagen gottfolk!
Idag har jag chillar i skolan, fast simmade första lektionen. Alltid lika jobbigt -.-
Är thai-sugen men har ingen att äta med :(

Igår var jag ute och red, (barbacka) Musse fick flipp på något i skogen. Hoppade två meter upp i luften , gjorde ett bocksprång och skena iväg. Rätt omöjligt att hålla sig kvar. A iaf så trillade jag av och släpades efter 3-4 meter tills jag släpte tygeln, då trampade han mig på insidan av knäet, med brodd... inte så skönt kanske (N)
Sedan försökte han springa ifrån mig när jag skulle fånga honom, galet va arg jag var då!

Iaf.
Dagens vän: Norah
Dagens mat: Thaimat
Dagens film: VpD!!!
Dagens roligaste: Har inte hänt ngt kul...
Dagens tråkigaste: att filmen inte funkar
Dagens låt: Bullet for my valentine - all this things I hate...
Dagens klädsel: Beiga chinos, svart tröja me spets på axlarna, lila strumpor osv
Dagens oskönaste: att tvätta knäet me alsosprit från gårdagens tramp!


De va allt!
tjingeling nu ska ja ringa runt o se om ngn e thaisugen.
Puss
/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0