flåt, flåt, flåt;-(

Asså SORRY för den dåliga updaten;( Men det har vart en sån A W E S O M dag!
Asså shiiiit! Dagen började med att jag vaknade vid halv åtta.
Då skyndade jag mig upp o åt o fixade mig. Sen drog jag till belle som stog o väntade på mig i stallet;-)
Så jag jorde i ordning honom. Sen kom papi ut o packa bilen o fixa transporten;-) tack papi;-)<3 så åkte vi kvart i nio.

Så vi va framme vid 9. Belle låna en rasthage där medan han vänta ;-)
Så jag hjälpte saga att gö i ordning mulle. Sen fixa ja belle;:-)


  sen skritta vi upp till manegen där pillan vänta.
Hoppa 80-bana förn första gången efter skadorna!!
Allt bara flööööt på asså! nåra stopp på vattenmattan men vad gör de!?
aww han va så pigg den lille räserbilen<3

o sen kom papi o hämta mig. Så åkte vi hem. O fixa belle. Sen körde han hem mig till saga;-)
Sen va jag där till typ 7. O sen kom emmas mamma o hämta mig;-) fö papi va hemma hos dom;-)
Kolla på melodifestivalen där en stund. Sen hem o nu sitter jag HÄÄÄR<3

aa o i morgon ska jag sova LÄÄNGE! Sen upp o fixa till sig o dra o spela match!
TAGGA"

/Amanda Larsson!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0