Amanda is back!

Tjenare nu e man tillbaka framför datorn.
Innebandy-träningen va bra bara att jag har ju vart förkyld så...dålig kondis..men de går snabbt att bygga upp;-)

I mon e de allèdisko ....men inte för mig fö jag e ryttare o jag ska träna ....hårt.....som vanligt;-))
Men ska man sattsa så SKA man!
aja men nu e jag ASA-TRÖTT asså!
KAn inte hålla uppe ögonen jue nästan!

Läxorna e KLARA!!"skönt"
Asså ajabaja fröknar....4 läxor in this week?! inte okey fore me!



LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR så j*vla mycke till den 20 mars!! boråååås!O näata fredag o lördag e de TOBBE-träning(L)
Så kul! O nu denna helgen är de pillan-träning.

O jag ska få en one peace.......ASGÖTT!!


ses i morgon nu dör jag av att jag e såååå trött!

p.s kan ni tippsa om AWESOM bloggar till mig?? Hade vart sjuuukt snällt!! Asså har inga o läsa typ.... så snälla!!

/Amanda                  

kommentera!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0